A múzeumok világnapja alkalmából "összefirkáltak" egy tízmillió forint értékű autót, amely a balatonfüredi Picasso kiállítást hivatott hírdetni. A Range Roverre olyan motívumok kerültek fel, amelyek többsége a balatoni kiállítás képein is felismerhető. Az autó először Budapesten mutatkozik be. A Range Rover Evoque kidekorálása az Operaház előtt történt: három napon át dolgoztak rajta a grafikusok. A helyszínt nem véletlenül választották meg. Ezen a környéken az átlagosnál több a külföldi turista, ugyanakkor a helyszínnek jelzésértékű üzenete lehet az autópiac számára is, hiszen a kulturális intézmény kizárólagos autós partnere a BMW. A Land Rover pedig egyre inkább (ismét) komoly piaci vetélytársa a német márkáknak.
Az autó megjelenését nem véletlenül erre a napra időzítették, hiszen a Múzeumok Világnapját már több mint száz országban közel 30.000 múzeum tartja - izgalmasabbnál izgalmasabb programokat kínálva a múzeumszerető közönségnek. Az ünnep célja, hogy az év e napján komolyabb figyelem forduljon a múlt emlékeit őrző és bemutató intézmények felé.