Eseménynaptár
2024. november
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2024.11.21. - 2024.12.21.
Budapest
2024.11.16. - 2024.11.16.
Pécs
2024.11.15. - 2024.11.17.
Fehérvárcsurgó
2024.11.12. - 2024.11.12.
Szolnok
2024.11.10. - 2024.11.10.
Szentendre
2024.11.10. - 2024.11.10.
Szentendre
2024.11.10. - 2024.11.10.
Budapest
2024.11.10. - 2024.11.10.
Budapest
2024.11.10. - 2024.11.10.
Gödöllő
2024.11.10. - 2024.11.10.
Szentendre
2024.11.09. - 2024.11.09.
Győr
2024.10.29. - 2025.02.09.
Budapest
2024.10.18. - 2024.11.22.
Dunaújváros
2024.09.29. - 2024.10.27.
Veszprém
2024.09.27. - 2024.10.27.
Szombathely
2024.09.20. - 2025.01.31.
Budapest
2024.09.18. - 2024.10.18.
Veszprém
2024.09.13. - 2024.12.13.
Szeged
2024.09.13. - 2024.11.24.
Sepsiszentgyörgy
2024.09.07. - 2024.10.25.
Kecskemét
Aeropark - Budapest
Részlet a kiállításból
Cím: 1185, Budapest Budapest - Ferihegy 2.
Telefonszám: (20) 617-4141
Nyitva tartás: III.15-X.15.: 9-18, (belépés 17 óráig lehetséges)
X.16-XI.30.: 9-16, (belépés 15 óráig lehetséges)
állandó kiállítás, gazdaság, közlekedés, repülés, szolgáltatás
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
Múzeumi belépők, szolgáltatások árai:
Belépő felnőtteknek
1500 HUF
Belépő diákoknak
800 HUF
Belépő nyugdíjasoknak
800 HUF
Belépő családoknak
((2 felnőtt és max. 2 gyermek részére))
2800 HUF
/ Kiegészítő gyermekjegy családi jegyhez: 300 Ft
A repülőgép 1975. december 17-én érkezett meg a Légiforgalmi és Repülőtéri Igazgatóság (LRI) megrendelésére. 1978-ban beszerelték a S. TFIS 7701 teljes légi ellenőrző berendezést, mely az ICAO II kategóriának felelt meg. Később III kategóriára bővítették, és pályaellenőrzésekre, ILS bemérésre és egyéb feladatokra használták. 1980-ban került sor az első nagyjavítására.
Yak-40
1987-ben az akkori MALEV színekre festették át annyi különbséggel, hogy az ablakok alá feketével felfestették a "Flight Inspection Service" feliratot. A MALÉV-nál történt arculatváltás után 1993-ban a jelenleg is látható festést kapta. A repülőgép továbbra is az LRI tulajdonában maradt, de a LINAIR-rel közösen üzemeltették. A repülőgéppel a környező országokban igen kedvező visszhanggal végeztek a kilencvenes évek eleje óta műszeres beméréseket. A kilencvenes évek végétől sokáig a műszaki előtéren tárolták, majd 2001 tavaszán került az Emlékparkba. A sorozatgyártás leállításáig (1980) mintegy 1136 db repülőgépet gyártottak.